Verzenden & retourneren

LEVERING EN LEVERINGSTERMIJNEN

ARTISANN streeft ernaar bestellingen die geplaatst (op voorraad zijn) en betaald worden de volgende dag nog te verzenden.
Bestellingen betaald per overschrijving worden verzonden op de dag dat het verschuldigde bedrag op de rekening staat van ARTISANN.
Deze levertijden gelden als indicatie en derhalve kunnen hieraan geen rechten ontleend worden.
Indien een product niet in voorraad is (en niet als out-of-stock werd aangeduid) wordt de klant via e-mail geïnformeerd over een latere leveringsdatum. Indien de klant niet akkoord gaat met de vertraging kan het bestelde product geannuleerd worden of kan de klant een alternatief product bestellen. Het geannuleerde product wordt terugbetaald of, bij bestelling van een alternatief product, wordt het teveel/te weinig betaalde bedrag teruggestort/bijkomend gefactureerd.

Indien, in geval van problemen bij de bezorger, de leveringsdatum met 15 werkdagen overschreden wordt is de klant gehouden ons hiervan te informeren via e-mail. In dat geval kan de klant zijn bestelling annuleren en stort ARTISANN binnen de 10 werkdagen na het ontvangen van de informatie van niet-levering het betaalde bedrag terug op de rekening die ARTISANN webshop van de klant doorgekregen heeft.

Leveringen vinden plaats op het door de klant bij de bestelling opgegeven adres. ARTISANN kan op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gehouden voor fouten die door de klant zijn begaan bij het ingeven van het lever- en/of fakturatieadres en die aanleiding kunnen geven tot vertragingen bij de levering of de onmogelijkheid om de bestelde producten te leveren.

Van zodra de te leveren producten geleverd zijn op het opgegeven leveringsadres gaat het risico, voor wat de geleverde producten betreft, over op de klant.

UW ORDER WIJZIGEN OF ANNULEREN

U kan uw order eenvoudig aanpassen zolang de button “winkelwagen bijwerken” zichtbaar is in uw winkelmandje.
Als u uw order wil aanpassen nadat u heeft betaald, gelieve ons zo snel mogelijk te contacteren [email protected] of telefonisch 0477/74.65.94
Als uw order al verzonden is, kunnen wij helaas niets meer wijzigen.

VERZENDING MET BPOST

ARTISANN verzendt alle pakketten met Bpost voor België, en PostNL voor Nederland of UPS. Pakjes kunnen op 3 verschillende manieren geleverd worden of je kunt ze afhalen bij ARTISANN.

UW BESTELLING ZAL BINNEN TWEE WERKDAGEN ZIJN VERZONDEN NADAT DEZE IS GEPLAATST tenzij anders gemeld door ARTISANN.

VEILIG EN GOED INGEPAKT

De keramische stukken mogen dan wel van de beste kwaliteit zijn, helaas is ook dit servies niet onbreekbaar. Alle pakketten worden daarom PERSOONLIJK DOOR ONS stevig ingepakt met beschermingsmateriaal tussen alle stukken én aan de buitenzijde. Je kunt jouw pakket met een gerust hart ontvangen, zonder dat er gebroken stukken tussen zitten.

Is er toch iets gebroken bij de levering? Laat dan zo snel mogelijk iets weten op [email protected] 

De normale levertijd van het pakket wanneer deze ARTISANN verlaten is: 3-5 dagen na bestelling

Als niemand op het adres staat wanneer BPOST de bezorging doet, wordt er een notitie in de mailbox achtergelaten en wordt de BPOST bij het pakket achtergelaten. Een volgende poging om te leveren zal de volgende dag worden gemaakt. Er worden in totaal drie pogingen gedaan om te leveren. Als bezorging niet mogelijk is, wordt het pakket aan ons geretourneerd.

Wanneer u de BPOST-notitie in uw mailbox vindt, neem dan contact met hen op om een ​​ander afleveradres of tijdstip te regelen.

U kunt uw pakket laten bezorgen op uw werkadres als dit voor u handiger is. Dit zou alleen als afleveradres moeten worden opgenomen.

WERELDWIJDE VERZENDING

ARTISANN verstuurt wereldwijd pakketten. Afhankelijk van het bestelde bedrag en het land van verzending, verschillen de tarieven voor verzending. Houd er rekening mee dat als een product niet op voorraad is, de levertijd met 4 à 6 weken wordt verlengd, omdat elk stuk van ARTISANN handgemaakt is.

Alle bestellingen worden in Europa gratis verzonden vanaf een totaalbedrag van €100 incl. btw.

RETOURNEREN

Een klant kan, binnen de 14 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van een product, een product omruilen.

In dit geval vragen wij u ons onmiddellijk na levering te verwittigen via e-mail en de producten terug te sturen binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. Wij vragen u in de e-mail aan te geven tegen welk product u uw aankoop wenst om te ruilen. Omruiling kan enkel indien het product niet gebruikt is en de verpakking onbeschadigd is en wordt meegestuurd. Indien u het product wenst om te ruilen tegen een product van een andere waarde wordt het saldo teruggestort/extra gefactureerd naargelang het geval. De verzendkosten en het risico van het terugsturen van een product voor omruiling zijn ten laste van de klant. Bij omruiling neemt ARTISANN webshop de verzendkosten van het opnieuw op te sturen product éénmalig voor haar rekening.

Vanwege de voorschriften en beperkingen met betrekking tot creditcardbetalingen, kunnen we uw creditcard geen hoger bedrag in rekening brengen dan uw oorspronkelijke bestelling. En om 100% zekerheid te garanderen met de verwerkte creditcardbetalingen, zullen we het bestelde bedrag niet wijzigen en daarom moet er een nieuwe bestelling worden geplaatst.

Aangepaste of invoerrechten:

Als uw bezorgland douane- of invoerrechten in rekening brengt - dit zijn kosten zodra het pakket het land van bestemming heeft bereikt. U moet deze kosten betalen. Helaas hebben we geen controle over de kosten en kunnen we u niet informeren wat ze zullen zijn. Het douanebeleid varieert van land tot land. Als u hierover vragen heeft, neemt u dan contact op met uw lokale douanekantoor voor meer informatie.

TERUGSTUURBELEID We willen dat al onze klanten producten van hoge kwaliteit ontvangen. Als er iets mis is met het product dat u hebt ontvangen of als uw levering niet identiek is aan uw bestelling (verkeerd product of als een product ontbreekt), neem dan contact op met  ARTISANN. Als u ons een e-mail stuurt, voeg dan zoveel mogelijk details toe, inclusief uw bestelnummer en een foto als er iets mis is met een van de producten.Als u niet volledig tevreden bent met uw product, stuurt u het (de) ongebruikte product (en) binnen 14 dagen na ontvangst terug in de originele ongebroken verpakking voor terugbetaling.Wanneer we het product ontvangen, betalen we de waarde van het gekochte product terug, maar niet de oorspronkelijke vracht.

 Alle producten moeten worden geretourneerd in de originele verpakking met alle bijgevoegde documentatie en de verpakking kan niet worden beschadigd of op een andere manier worden beschadigd, net als het product. Anders zal het niet mogelijk zijn om een ​​terugbetaling te krijgen. U moet betalen voor de vracht om de goederen te retourneren en dit moet ook door uzelf worden geregeld. De goederen zijn uw verantwoordelijkheid totdat ze ons magazijn bereiken. Zorg ervoor dat u de retour veilig plaatst om schade aan de producten of dozen te voorkomen.

HOE EEN PRODUCT RETOURNEREN

Let op: wanneer u een product retourneert, is het erg belangrijk om het bestelnummer en uw naam en adres op te geven. Zonder deze gegevens kunnen we uw teruggave niet verwerken. Bovendien is een gedetailleerde beschrijving van het probleem noodzakelijk - als u een claim hebt.

Ons retouradres is:

ARTISANN

Lichttorenplein 10

8300 KNOKKE

BELGIE

Het kan maximaal 14 dagen duren voordat we uw retourzending hebben ontvangen, afhankelijk van de postservice die u gebruikt. Zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen, zullen we ze inspecteren en de terugbetaling binnen 48 uur verwerken.